REJESTRACJA

Konferencja odbędzie się 26 i 27 kwietnia 2017 w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu.

Zgłoszenie udziału w konferencji „Klient w urzędzie” w 2017 r.

Warunki udziału w Konferencji są zależne od grupy reprezentowanej przez uczestnika.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla przedstawicieli administracji centralnej (centralne organy administracji rządowej, terenowe organy administracji rządowej-urzędy wojewódzkie, zespolona administracja rządowa, niezespolona administracja rządowa) i samorządowej (urzędy marszałkowskie, miast, powiatów, gmin) w szczególności zapraszamy:

  • przedstawicieli władz jednostek samorządowych i centralnych,
  • szefów oraz pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę interesantów w
  • urzędzie czy jakość pracy i procesów w urzędach (jako organizacji)  

W konferencji może wziąć udział maksymalnie 5 osób z danej instytucji.

Udział w wydarzeniu jest płatny w wysokości 999 zł netto (+ 23% VAT) dla przedstawicieli branży teleinformatycznej oraz firm konsultingowych.

Uczestnik ma zapewniony udział we wszystkich sesjach i prelekcjach podczas Konferencji, udział w koktajlu wieczornym, materiały konferencyjne i posiłki w ramach wydarzenia.

Osoby zainteresowane noclegiem we Wrocławiu na czas konferencji zachęcamy do zapoznania się z listą rekomendowanych hoteli dostępną tutaj.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod nr tel. +48 (22) 257 86 22; +48 535 32 70; tel.kom.: +48 533 397 633 | e-mail: karolina.seliga@evention.pl lub ewelina.gajowiak@evention.pl

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.