Opinie uczestników

  • „Dobrze zorganizowane, ciekawa tematyka, przykłady praktyczne. Możliwość wymiany doświadczeń, co daje możliwość wprowadzenia nowych, sprawdzonych rozwiązań na swojej płaszczyźnie.” – Bożena Kuźniar, Urząd Miasta Rzeszowa
  • „Dobra organizacja, ciekawe tematy” – Małgorzata Markowska, Urząd Miasta Łodzi
  • „Bardzo dobra.” – Radosław Krawczyk, Urząd Miejski w Konstantynowie Łódzkim
  • „Bardzo przydatna, bogata w wymianę doświadczeń konferencja” – Agnieszka Archacka, Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • „Dobre źródło wiedzy, możliwość porównania jakości obsługi klientów w poszczególnych jednostkach organizacyjnych. Spojrzenie od strony klienta. Konferencję odbieram pozytywnie.” – Monika Lampart, Izba Celna w Poznaniu
  • „Ciekawa merytorycznie konferencja, przeprowadzona w samym Centrum Miasta, luźna, ale profesjonalnie.” – Małgorzata Siniecka, Urząd Statystyczny w Poznaniu
  • „Fajne połączenie doświadczeń administracji i biznesu w dziedzinie Contact Center.” – Tomasz Filipowicz, Urząd Miejski w Gdańsku
  • „Bardzo pożyteczne szkolenie.” – Roman Jurkiewicz, Wielkopolski Urząd Wojewódzki
  • „Ciekawe tematy, kompetentni prelegenci. Formuła spotkań po prelekcji ciekawa, warto wydłużyć czas takich debat.” – Barbara Ciesielska, Urząd Miasta Poznania

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.