Raport

Przygotowaniom do konferencji towarzyszy publikacja specjalnego raportu. Zawiera on wybrane studia przypadków z praktyki działalności urzędów w Polsce w obszarze Customer Care i Contact Center. Przedstawiamy w nim także interesujące materiały, prezentujące tematykę konferencji.

raport_petent20_okladka
POBIERZ RAPORT

Bezpłatny raport specjalny „PETENT 2.0”

W raporcie m.in.:
  • Klient w urzędzie – 4 mity, które przeszkadzają urzędom w podniesieniu poziomu obsługi
  • Contact center w urzędzie – kluczowe wyzwania
  • Wspólne cele, wspólne działania –wywiad z Konradem Zawadzkim przewodniczącym Rady Programowej
  • Klient, nie petent –o tym jak efektywnie wykorzystać doświadczenia i transfer wiedzy w podsumowaniu merytorycznym z konferencji
  • Jak powinna być zorganizowana komunikacja pomiędzy administracją samorządową a jej klientami? Poszukiwania odpowiedzi w podsumowaniu debat sekretarzy miast

WYPEŁNIJ PONIŻSZY FORMULARZ, ABY OTRZYMAĆ BEZPŁATNY RAPORT!

Aby otrzymać raport PDF podaj swoje dane:



Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.