Anna Olszewska-Olbryś

Absolwentka wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, od dwunastu lat związana zawodowo z telekomunikacją.

Zajmowała się planowaniem usług u operatorów stacjonarnych i komórkowych.

Od 2013 roku zatrudniona jako Kierownik Zespołu Sieci Głosowej i Warstwy Usługowej w Biurze Architektury i Planowania Sieci w Exatel SA – wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Polsce dostarczającego rozwiązania dla firm i instytucji. Odpowiada za planowanie sieci realizującej połączenia telefoniczne, w tym za rozwój platformy contact center świadczącej usługi z chmury (Contact Center as a Service) oraz dedykowane rozwiązania dla klientów instytucjonalnych wdrażających scentralizowane systemy obsługi klientów.

Stanowisko:
Kierownik Zespołu Sieci Głosowej i Warstwy Usługowej
Firma/Instytucja:
Exatel

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.