Marcin Nowacki

Absolwent Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Związany z teleinformatyką od 2001 roku. Przez lata uzyskiwał doświadczenie w dziedzinie zunifikowanej komunikacji. Pracując w firmie SeveNet SA od 16 lat, brał udział w wielu wdrożeniach systemów Telefonii IP, Contact Center, oraz powiązanych systemów wspierających te rozwiązania, zarówno jako architekt jak i inżynier wdrożeń wspierający te instalacje. Wdrożenia jakimi się zajmuje to architektury od kilku do kilkuset agentów Contact Center działające w oparciu o wiele kanałów komunikacji (web, wideo, czat czy standardowy głos). Jako jeden z pierwszych w Polsce, uzyskał certyfikat poświadczający najwyższe kompetencje techniczne jako ekspert CCIE Voice.

Firma/Instytucja:
Sevenet
Stanowisko:
Business Solutions Architect

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.