Marcin Sosnowski

Z branżą cc związany od roku 1999. W latach 2001-2012 w sektorze outsourcing cc, m.in. w spółkach grupy Call Center Poland, ContactPoint), a także w spółce dostarczającej systemy teleinformatyczne dla cc oraz w spółce szkoleniowej. Praktyk zarządzania strukturami zdalnej obsługi klienta. Od kilku lat związany z Polskim Stowarzyszeniem Marketingu SMB, które jako stowarzyszenie branżowe dba o rozwój polskiego rynku marketingu bezpośredniego, w tym sektora cc. Ekspert posiadający wiedzę nt. standardów zarządzania cc, również z rozwiniętych rynków zachodnich. W ramach różnorodnych projektów współpracuje z profesjonalistami z wiodących europejskich organizacji takich, jak FEDMA, ECCCO (European Confederation of Contact Centre Organisations), CCMA (UK). Zaangażowany w tworzenie rynkowych standardów, kodeksów dobrych praktyk oraz rozwiązań samoregulacyjnych branży marketingowej w Polsce.

Firma/Instytucja:
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Stanowisko:
Dyrektor wykonawczy

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.