Wojciech Glapa

Od 2009 odpowiada z ramienia Zarządu Arteria S.A. za całość działalności contact center Grupy Arteria. Aktualnie zarządza działalnością prawie zespołu usług Contact Center funkcjonującego
w strukturach Arteria S.A i trzech spółek zależnych Grupy Arteria – obejmującego łącznie 9 lokalizacji na terenie kraju, 2200 stanowisk i ponad 3 tys. pracowników. W 2003 wdrożył i uruchomił największy w kraju projekt outsourcingu obsługi klientów dla jednego z czołowych graczy
w branży elektroenergetyki. Projekt realizowany jest nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W latach 2005 -2010 rozwijał nowe usługi w segmencie multimedialnej obsługi klientów dołączając do portfolio klientów czołowych partnerów z branży gazownictwa, elektroenergetyki, telekomunikacji, ubezpieczeń, telewizji kablowych, rynku wydawniczego i szeregu innych .
Od 2010 rozwija nowy kierunek wykorzystania infrastruktury i metodologii zarządzania wywodzącej się z Call Center w projektach telefonicznego konsultingu biznesowego i długoterminowego wsparcia Klientów korzystających z zaawansowanych narzędzi marketingu internetowego. Zbudował projekt czołowego gracza branży marketingu internetowego wspierający klientów biznesowych w 7 krajach.

Stanowisko:
Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Pionu Call Center
Firma/Instytucja:
Arteria S.A.

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.