Co warto wiedzieć o pracy w Call Center?

Warunki pracy Call Center

Jakie są najczęstsze zadania wykonywane w Call Center?

Niejedna osoba zastanawia się jak wygląda praca w Call Center i jakie są obowiązki takiego pracownika. Praca w Call Center głównie opiera się na odbieraniu telefonów oraz na dzwonieniu do klientów. Czego mogą dotyczyć obowiązki? Może to być przedstawianie ofert określonych produktów, oferty bankowe, zawieranie i przedłużanie różnego rodzaju umów. Są to również wszelkiego rodzaju ankiety i zbieranie opinii Klientów, a także przyjmowanie reklamacji i skarg od Klientów.

Czego można się spodziewać po pracy w Call Center?

Na pewno występuje tu duża presja czasowa i narzucona z góry minimalna ilość wykonanych połączeń. Przerwy są ściśle wyliczone i trzeba mieć dużą dyscyplinę i samokontrolę, aby tak pracować. Praca w Call Center opiera się na powtarzalności i pewnej rutynie, która towarzyszy nam na co dzień. Należy wyrobić sobie pewną odporność psychiczną na niemiłych Klientów, bo tacy na pewno będą się zdarzać.

praca call center

Jak wygląda praca w Call Center? Benefity

Benefity przyznawane są zazwyczaj od ilości zdobytych Klientów. Poza tym, grafik jest zazwyczaj elastyczny, co może być dużym ułatwieniem dla osób, które jednocześnie studiują i pracują, a także dla tych, które godzą pracę z opieką na przykład nad małym dzieckiem. Rekrutacja jest głównie wewnętrzna więc można dość szybko awansować na wyższe stanowiska na przykład kierownicze

Jak wygląda praca w Call Center? Wytyczne i zasady

Jeśli chodzą o telefoniczną obsługę Klienta jest pewien zestaw zasad, który każdorazowo trzeba znać i stosować. Przede wszystkim wysoka kultura osobista to numer jeden. To kryterium również jest decydujące w momencie przyjęcia do pracy jako pracownik Call Center. Umiejętność słuchania również jest bardzo ważna i nie wolno przerywać rozmowy. Klientów należy traktować z szacunkiem, niezależnie od tego jak potoczy się rozmowa.

Profesjonalne podejście i wspomniana kultura osobista w dużej mierze decydują o jakości pracy konsultanta Call Center. Dodatkowo, pewność siebie i umiejetność przekonywania, mogą odegrać dużą rolę w osiąganych wynikach i potencjalnym awansie.

Autor postu @klient - 16-06-22

Wpisy dotyczace artykułu

Ostatnio na naszym blogu

Uslugi elektroniczne w urzedzie

Jak skorzystać z usługi ePuap?

28-06-2022

Jak skorzystać z usługi eDeklaracje?Usługi elektroniczne w urzędzie są coraz ważniejsze. Urzędy odcho

Czytaj dalej

Kto odpowiada za efektywnosc pracy urzedu

Jak podnieść jakość pracy urzędu?

27-06-2022

Praca zespołowa a efektywność pracy urzędu W urzędzie liczy się praca zespołowa, która jest dobrze o

Czytaj dalej

Jak skutecznie komunikowac sie z petentem

Komunikacja z petentem - skuteczne metody

13-05-2022

Jak rozwiązywać problemy z petentem? Komunikacja jest często pierwszym krokiem do rozwiązania proble

Czytaj dalej

Loading...